پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3295
-
الف
+

مجموعه بیانات رهبر انقلاب در قالب رمان «انسان 250ساله»

کتاب «انسان 250ساله» مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهل بیت (ع) به صورت رمان منتشر خواهد شد.

انتشارات پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی کتاب «انسان 250ساله» مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهل بیت (ع) را به صورت رمان منتشر خواهد کرد.

به گزارش آی‌فیلم، مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی با همکاری آستان قدس رضوی در حال اتمام این فرایند فرهنگی و هنری می‌باشند.

محمدحسن شاهنگی مدیر گروه ادب و هنر و معاون مرکز پژوهش‌های جوان در این باره گفت: پیشنهاد اولیه این موضوع اواخر سال ۹۴ از سوی آستان قدس به مرکز پژوهش‌های جوان داده شد و گروه ادب و هنر این مرکز، اقدام به محقق‌یابی برای این عنوان نمود. از میان پنج گزینه اصلی، در نهایت آقای مجید پور ولی‌کلشتری جهت این کار انتخاب شد. آقای کلشتری پیشینه خوبی در خصوص نگاشتن رمان‌های تاریخی و مذهبی داشته و آزمون خود را در این‌گونه رمان‌ها به خوبی پس داده است.

پور ولی، از نويسندگاه پركار ادبيات داستانی دفاع مقدس است كه بيش از 20 جلد كتاب در اين زمينه تاليف نموده است. وی متولد سال 1354 در تهران است و دارای مدرک کارشناسی ادبیات داستانی است. این نویسنده تاکنون جوایزی همچون برگزیده‌ جایزه‌ کتاب سال دفاع مقدس از جشنواره‌ گام اول و نامزد جایزه‌ ادبی یوسف را در کارنامه خود دارد.

در پایان، مدیر گروه ادب و هنر و معاون مرکز پژوهش‌های جوان، زمان انتشار این رمان را اینگونه تخمین زد: نگارش این رمان تقریباً به نیمه رسیده و مطالعات پیشینی خوبی توسط نویسنده آن صورت گرفته است. امیدواریم چنانچه مشکلی خاصی پیش نیاید زمستان امسال از این اثر رونمایی شود.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر